Акрилни винтчета

0
129

Aко искате вашите винчета да съвпадат с акрилната ви кутия или за някаква друга цел,това ръководство е точно за вас.

Материали:
Пръчка Акрилен плексиглас с диаметър около 3/8 инча
Уреди:
Пили
Дрелка
Дебеломер 😀 (вилка за измерване на диаметър)
Винторез
Запалга или пистолет за горещ въздух

След като всичко е на място е време да започваме.Отрежете акрила малко по-дълго от нужното в случай че се счупи.След това го вкарайте навътре в дрелката с към 1см.Бъдете сигурно че не е криво и че се клатушка при въртене.Стегнах на ръка за да не се счупи разбира се.

Използвайки пила оформих главичката в точната форма.За да стане това пускаме дрелката и внимателно прокарваме пилата по въртящата се главичка.Внимавайте много да не счупите или стопите акрила.

След като направите главата изполвайте голяма пила за да обработите и дебелината на винчето.Мерете с уреда но оставете малко повече от желания размер,защото след като направим резбата ще стане по-тънко и точно колкото ни трябва.

Оставяме болчето малко по дебело – сега е 11/64 а ще стане за гайка 5/32 след процеса.

Дойде времето и на винтореза.Аз използвах 10NC24.Стегнах на ръка и почнах да завивам малко по малко.Изкарвайте от време на време да почистите резачите.Направете резба колкото ви е нужна.Колкото по-малко резба по-здрав ще е винта.

След като направите резбата докрай,завъртете няколко пъти винтореза около цялото болче за да стане резбата по-халтаво.Пробвайте дали гайката се върти лесно.Ако не изполвайте отново винтореза.

С пистолет за горещ въздух или запалка (топлината от нея не пламъка) „почистете“ акрила като загреете леко.Ако искате главичка за звезда или плоска отверка може да изполвате дремел или трионче,но аз предпочетох да остане така.

Преведена от Тhe EnD Взета от : МoddersInc

Въпроси и коментари по темата в нашия форум ТУК

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР